Cumu trattà cù Natale dopu a morte di una persona cara

 

Sò assai festivi temutu Cum'è i primi anniversarii dopu a morte di una persona cara, ùn pudemu micca aiutà à pensà à u sedia chì hè stata lasciata viota è in chì a riunione ùn serà micca listessa. Risultatu dulore y difficiule per trattà.

 

Simu sicuramente in traccia di DUELLU è influenzerà ancu u nostru statu mentale se simu in fasi più avanzate di stu prucessu o sì simu in i primi stadii.

 

Mi piacerebbe chì vedite a video chì aghju preparatu per questu sughjettu induve vi dugnu parechji CONSIGLI PRATICI chì ponu aiutà:

Indirizzeraghju u sughjettu di u Dueling in u futuru per ùn espansione micca nantu à questu sughjettu avà. Ma hè impurtante chì tenemu à mente chì hè cumpletamente nurmale chì ci sintimu tristi è chì vulemu chì i partiti passanu è sia u 7 di ghjennaghju quandu tuttu torna à a nurmalità.

 

Natale hè statu «saldà»Cum'è un mumentu di l'annu induve Avemu "duvemu" esse cuntenti è sentimi felici, spende soldi è manghja. Hè una tradizione culturale chì hà parechje sfumature postu chì a sucietà hè guidata da u pressioni publicitarie è interessi cummerciali daretu à tuttu stu sistema.

 

Pare cum'è un obbligu d'avè da celebrà ste feste, esse felice è cumprà rigali.

Questu hè unu di i tempi di l'annu quandu più persone dumandanu aiutu psiculugicu postu chì a realità di a vita, a grande maggioranza di u tempu è in a maggior parte di a populazione ùn si adatta micca à u pressioni suciali chì ci imponenu, in questu casu, per esse assai felici è avè soldi da spende per pasti, lussu è rigali, per esse pressu per riunisce à pranzi è cene cù parenti cù i quali a relazione hè nulla o chì ùn ci hè micca una bona relazione cù offre una maghjina di famiglia felice è unita.

 

Genera grandi tensioni è assai fastidiu internu in a maiò parte di a ghjente è hè tipicu chì in queste riunioni famigliali "scintille volanu" postu chì a lavanderia brutta di u passatu finisce per esce.

 

 Riturnendu à u casu, se ci hè statu recentemente a morte di una persona cara cù a quale avete amatu cunnosce durante queste date, sarete interessatu à u 2 RACCUMANDAZIONI chì prupone in u video in modu chì pudete affruntà Natale in u megliu modu pussibule:

1- Date ti permessu di sprime cumu si sente è pensà chì ti piace fà durante ste vacanze.

Tenite à mente chì ùn hè OBBLIGATORIA chì li celebriate se ùn vulete micca. Pudete fà altre cose durante sti ghjorni.

 

2- Ùn isolatevi micca, circundate vi cù i so amori chì sò in a vostra vita.

Spartite i sentimenti chì avete, qualunque sianu essendu senza furzassi, è datevi permessu per chì cose nuove apparischinu oghje, forse vi puderanu sorprendere.

Regali,

Laura Royo, Psicologa

www.PsicoAyudarTeOnline.es

.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.