Cumu trattà cun delusione in a vita

carusu delusu cun sintomi di depressione

A vita hè piena di delusioni. Esse delusi da qualcosa chì ti accade hè a cosa più nurmale in u mondu, basta chì sappiate cumu manighjà è chì pudete amparà da quella sperienza. Ci hè una frasa pupulare chì dice cusì: "Quandu amparate à accettà invece d'aspittà, averete menu delusioni" ... ci hè assai da amparà da ste sàge parolle!

In questu sensu, duvete sapè chì s'ellu ci hè qualcosa di prevedibile in a vita, hè chì vi sentirete delusi in qualche modu. Pò accade cù i vostri parenti, cù i vostri prufessori, cù i vostri cumpagni di scola, cù i vostri amichi, cù i vostri cumpagni di travagliu, cù e circustanze di a vita ... Ci hè parechje volte chì pudete sentite delusi è in a grande maggioranza, pò esse causatu da fattori esterni à voi. Un tradimentu hè di solitu una fonte abbastanza cumuna di delusione.

E cose accadenu ...

Ci sò quelli chì pensanu chì per ùn esse delusi ùn duvete micca avè aspettative, ma hè abbastanza difficiule di ùn avè micca quandu site in un mondu cusì esigente chì vole solu chì rispondiate. Forse vi aspettate di fà sempre a "cosa giusta" è di sforzàvi per uttene i vostri obiettivi.

Quandu vi preparate à sperà per u megliu è ùn l'avete micca, serà quandu site delusu è ùn capite micca perchè vi accade. A delusione innesca una risposta fisiologica in u vostru cervellu. Sentite chì avete una tendenza à a depressione, diventate apaticu, è avete difficultà à sentite motivatu. U vostru cervellu vi impedisce di stà bè ... ma hè a vostra scelta di stà in delusione o di andà avanti.

vede a luce à a fine di u tunnel

E cose accadenu, pensate à ciò chì hè accadutu ... Ùn pudete micca influenzallu o cambià ciò chì hè accadutu. Hè vera chì si pò riflette à ciò chì ti hè accadutu è amparà da i sbagli o ciò chì ùn hè micca andatu bè. Pudete pensà à ciò chì averiate pussutu fà è ciò chì no, ma hè impurtante chì accettiate ciò chì hè accadutu perchè a realità hè chì site statu delusu.

A chjave per trattà a delusione ùn hè micca lasciarla affettà in u futuru, ùn vi bluccà micca, è ùn impedisce micca di esse a persona chì vulete esse. Ùn piattassi daretu à a paura di esse di novu delusi, perchè averete torna sti sentimenti. Duvete amparà à trattà cun elli in modu chì in u futuru, sò una lezzione piuttostu cà una punizione.

A vostra perspettiva hè chjave

Se sentite una grande delusione, fate un spin pusitivu annantu à tuttu què. Fate un passu in daretu è fighjate ciò chì vi hè accadutu cum'è se avessi una sedia in Luna ... tuttu pare più chjucu è menu impurtante! Sentitevi delusi hè spiacevule ma vede a realità hè un must. Forse avete elevati standard è aspettative di voi stessi. Avete perseguitu qualcosa è ùn hà micca travagliatu per una ragione o l'altru. Questu pò esse vistu cum'è un'occasione di apprendimentu, per rifocusà è migliurà.

Quandu a ghjente hè delusa diventa amara è spera chì tuttu cambierà da per ellu. Questu ùn accade micca, se vulete cambiamenti duvete spustà ... almenu cambià u vostru penseru! A delusione hà da insegnàvi chì pudete andà dopu à ciò chì vulete veramente, capisce ciò chì hè accadutu è amparà da l'esperienza, fendu a pace cun ella!

ragazza delusa cun una decisione

Accettate chì a delusione face parte di a vita

A delusione face parte di a vita, hè qualcosa chì accade à tutti in u mondu è ti accadrà ancu à voi. Hè impurtante è utile per voi chì cuminciate à nurmalizà a situazione ... ùn ci hè nunda di male in sperimentà una delusione! Ancu se vi provoca emozioni spiacevoli à u primu, ma pudete amparà da e circustanze.

Nimu passa per a vita senza sentesi delusi. Alcune persone sperimentanu delusioni più grandi di l'altri, ma tutti sperimentanu in una misura più grande o minore. Accettate questi sentimenti è ùn vulete micca scappà da elli ... tutte l'emozioni sò necessarie per capite a vita è sapete se duverebbe cambià qualcosa o micca.

Cambiate u vostru dialogu internu

Per superà è trattà cun delusione, avete bisognu di cambià a vostra mentalità vittima è travaglià versu una mentalità di crescita. Una mentalità di vittima vi lascerà ancorata à chì tuttu u male ti accada. Invece, una mentalità di crescita vi aiuterà à cambià a vostra prospettiva è capisce chì cù sforzu è una bona attitudine, a vita pò esse un locu assai più piacevule, ancu se duvete sperimentà delusioni.

Un modu per cumincià à fà questu hè cambià u vostru dialogu internu. Invece di parlà cun sè stessu cusì hè a cosa peghju chì vi puderebbe accade, cambià a vostra lingua in qualcosa di più putente (ma sempre vera): "Hè accadutu è avà aghju bisognu di capisce i mo prossimi passi". O "Avè delusioni hè normale è questu ùn m'hà da impedisce di avanzà". O penseri cum'è: "Sò delusu, ma chì mi dice chì duverebbe stà quì? Puderaghju fà qualcosa di diversu avà, se elettu. "

Se vi truvate mai dicendu cose negative cum'è "Ùn possu micca cuntinuà cusì", permettite à queste frasi di esse u trigger per spinghjevi voluntariamente à avè una conversazione più positiva cun voi stessu. Se u fate ogni ghjornu, puderete capisce tutti i benefici chì vi darà in a vita.

ragazza delusa cù i so risultati in esecuzione

Fate u megliu chì pudete cun un pianu!

Una volta accettatu chì ci pò esse parechje delusioni in a vita, allora pudete esse abbastanza forte per avè un pianu. Questu hè un modu per avanzà quandu vi sentite delusi o bloccati in qualcosa di impurtante in a vostra vita.

Ùn hè micca necessariu di fà grandi piani, solu sapete chì passi da fà per sentesi megliu emotivamente è sapete chì questu hè u megliu modu per voi. Arricurdatevi chì qualchì volta u megliu modu ùn significa mancu chì hè u più faciule, pò ancu fà paura un pocu ... ma à longu andà, serà a megliu decisione presa.

Cumincià pigliendu picculi passi, muvendusi cun fiducia in a direzzione chì vi face senta megliu in un mumentu datu. Cusì saprete chì ùn fate micca un sbagliu. Piazzà un scopu chì vo vulete per ghjunghje è ghjustu marchjà versu lu! Pruvate alcune forme di riescita ponu mandà u messagiu à a vostra mente è e vostre emozioni chì pudete fà, allora andate avanti è fate! È chì si ne torna delusi? Chì duverete amparà da l'esperienza è camminà torna!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)