Lettera à un imprenditore

Lettera à un imprenditoreAvete finalmente decisu di creà a vostra propria impresa. Sò felice per voi è speru chì otteniate a ricunniscenza chì meritate. Vi cunsideru una bona persona chì sempre aiutà l'altri è li tratta cù buntà. A vi dicu perchè cun questu modu di esse, avete una bona probabilità chì a vostra attività funziona. Ti portu 11 idee chì ponu aiutà:

1) Fiducia in a vostra attività hè unu di l'aspetti impurtanti. Arricurdatevi chì ci vole tempu per fà fiducia in l'imprese. Prima site voi chì duvete avè quella fiducia è poi trasmette la à l'altri.

2) Cuminciate e ghjurnate in bon spiritu. Duvete motivà voi stessi quant'è pudete. Sì avete riesciutu à avè fiducia in a vostra attività, sapete chì avete da riesce. Visualizate sè stessu in cima di u vostru nichu. Date u megliu di voi ogni ghjornu chì principia è u vostru travagliu, à a fine, pagherà.

3) A crescita di a vostra impresa pò esse esponenziale: À l'iniziu pò esse difficiule ma appena si prende pratica è boni abitudini a curva di a vostra impresa pò sparisce in altu.

4) Trattate a vostra attività cum'è travagliu seriu. Quandu travagliate per altre persone duvete scuntrà certi orarii perchè altrimenti sareste licenziati. Saria bè chì scuntressi qualchì ora in a vostra impresa. Impostà un pianu è mette in opera cun entusiasmu pò fà a differenza.

5) Hè cunsigliatu di pruvà à esse creativu per pruvà cose nove, ma ricordate di priorità i vostri compiti principali.

6) siate voi stessi in i vostri tratti cù a ghjente. Ùn perde micca a vostra essenza. Esse genuu.

7) Ricordate chì i vostri clienti sò umaniCum'è voi, allora trattateli cumu vulete chì sia trattatu.

8) Avè una etica cummerciale cun tutti i vostri fornitori è clienti hè una bona idea perchè a ghjente pò sente un topu da un chilometru di distanza.

9) Ùn vi ne fate micca troppu per ùn avè micca un budget publicitariu grande. Se i vostri clienti sò soddisfatti è li furnite un grande valore, a bocca à bocca serà a vostra migliore publicità. A vostra attività si sparghjerà cum'è un focu di furesta. I clienti ascoltanu attentamente l'opinione di altri clienti. Aghjunghjite valore à i vostri clienti è vi ringraziaranu.

10) Pruvate à cuntattà persone chì anu pensatu à i vostri gusti è preoccupazioni. Iddi ti incuraghjeranu se si sbaglia.

11) Ùn aspettate micca successu troppu prestu Dunque ùn siate scuragiti o ùn avete false aspettative. U successu hè un scopu chì hè spessu difficiule da ottene. U travagliu, a perseveranza, a disciplina è una bona etica di travagliu vi aiuteranu à ottene. Ùn rinunciate mai, perseverate, è sopratuttu, divertitevi.

Vi lasciu un video chì vene in aiutu. Parla sopratuttu di tuttu cumu hè di solitu un entrepreneur:


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.