Storia di un omu impegnatu

C'era una volta, un babbu di famiglia decise di dedicà l'ore libere lasciate da u so travagliu studia per uttene un travagliu megliu.

Tutti i ghjorni vultava in casa da u travagliu è studiava finu à poche ore di mane. Ùn hà micca pardunatu u sabbatu o a dumenica. Era decisu à sbarcà quellu travagliu tantu aspettatu.

[Scroll down per vede u video "U travagliu più duru in u mondu"]Storia: Famiglia è travagliuA so famiglia li hà dettu chì era ancu bonu per ellu di passà u tempu cun elli, li mancavanu. Li hà spiegatu chì sta situazione ùn durerà chè un annu è, in realità, a facia per elli, affinch'elli ùn mancassinu nunda.

L'esami ghjunghjenu infine è u babbu di a famiglia li passava tutti cù ottimi voti. Infine hà pussutu accede à u travagliu tantu aspettatu.

Era un omu assai cunsacratu à u so travagliu è aghju pruvatu à rializzallu perfettamente. Era sempre statu un pocu ambiziosu è ùn era micca cuntentu di a pusizione ottenuta. Ellu vulia passà in a sucietà, dunque si ritruvò in i so studii: vulia amparà una seconda lingua è piglià un master chì li permettessi di accede à i più alti posti in l'impresa.

Di novu era immersu in ore senza fine di studiu è di dedizione à u vostru travagliu. A so moglia è i so figlioli li dumandavanu un pocu di più attenzione. Li hà spiegatu dinò chì u facia per elli, affinchì ùn li mancessi nulla, per pudè viaghjà à l'esteru è, in fine, uttene una qualità di vita più bona.

Cù u tempu, a cumpagnia u premia per u so sforzu cù una prumuzione à pusizioni manageriali.

U travagliu l’assorbe assai, sempre cù a brama di cullà à a pusizione a più alta di a cumpagnia. Avia à pena tempu per a so famiglia. Hà travagliatu praticamente da u luni à a dumenica. A so moglia ùn l’hà più dumandatu, l’hà supplicatu di fà li più attenzione! Li hà prumessu chì un ghjornu piglierà a vita più faciule. Ùn li fermava cà un ultimu scopu: esse u CEO di a cumpagnia.

Per calmà i spiriti in a famiglia mentre ghjunghjia à u so scopu, hà compru un chalet incredibile è hà messu una cameriera per a so moglia. U so stipendiu l'hà permessu. Tuttavia, era testardu cù u so scopu finale. Una volta ottinutu, passerebbe più tempu cù a so famiglia.

Dui anni passanu è infine riesce à ripiglià u putere di a cumpagnia. Da esse praticamente un omu senza studii, avia riesciutu unu di i più alti livelli di u putere ecunomicu.

Hà decisu chì a so priorità avà seria a so famiglia. In casa anu ricivutu a so decisione cun gioia: anu finalmente avutu u maritu è ​​u babbu chì eranu assenti dapoi tanti anni.

A mane dopu, l'omu si svegliò mortu per via di un colpu.

Se ti piace stu articulu, sparte lu cù i vostri amichi!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.